15 augusti, 2013

Vissa läkare

Jag har en kompis som är ca 158cm lång och hon har problem med vikten, enligt henne själv för jag tycker hon är typ sjukt snygg... Hur som, hennes läkare har sagt att hon borde väga 40kg vilket är helt sinnes sjukt! Hur kan en läkare säg att man borde väga mer än 20kg under sin längd? Jag förstår inte... Att denna underbara människa sedan har idioter till vänner som går runt och säger att hon e stor är hjärtskärnade.. Jag vet inte vad jag ska tycka om männsligheten när jag hör sådant...

Behövde få detdär ur mig..

1 kommentar:

  1. 40 kg till 158 cm? Oj då kan man lugnt säga att man har en bit kvar att gå.

    Men seriöst, när jag var ung så vägde jag typ 48 kg till mina 162 cm och då var jag smal, riktigt smal. Skulle hon väga 40 kg skulle hon ju gå av på mitten :/

    SvaraRadera