19 augusti, 2013

Så att ni vet

För att förtydliga; De jag skrev i det HÄR inlägget är inte om någon annan än MIG SJÄLV och vad jag ser runt om mig. Om någon tar åt sig så fundera på varför! Det är dock inte meningen att trampa på någons tår. Vet att vissa som läser här tar väldigt illa upp över mina åsikter och tror att jag ägnar hela mitt liv åt att snoka reda på deras agenda men guess what: Så är inte fallet.
    Blir otroligt trött på att folk tror att mitt liv krettsar kring dem, jag har bättre för mig än att racka ner på vänner/bekanta. Å andra sidan om någon tar åt sig: Fundera på VARFÖR?! kan jag ha rätt i min kritik? Om inte så kom mer än gärna med motargument.

SÅ: Om jag råkar tampa på någons tår får ni mer än gärna höra av er så kan vi starta en diskussion så jag kan förklara mig. Då kanske ni slipper må dåligt över de jag skriver här. Om ni inte vill se vad jag skriver så har jag ett ännu bättre förslag: Sluta läs min blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar