02 augusti, 2013

Sandra lektion

Jag gillar den här sommaren och spec de faktum att Madde håller på att renovera hemma hos sig för de betyder mera Freyja för mig, hihi. Så har varit uppe nästan hela veckan, utom i måndags :) Red lektion för Sandra i onsdags och de va mycket givande :) Hon bekreftade mina misstankar om att jag e låst i min högra höft, alltid skoj när man får kvitto på att man ändå kan läsa sin kropp till viss del ;)
    Så igår hade jag riktigt ont i mina höfter och framför allt i den högra då Sandra flyttade på min sitts (Hon sa åt mig att sitta på ett annat sätt och lydig elev som jag e så gjorde jag som hon sa) och då kon jag åt några muskler som mycket sällan används men de e skoj med ny träningsvärk och jag kommer garanterat rida för Sandra igen :)
    Iaf, vi jobbade mest i skritt och hon hjälpte mig verkligen att komma lite mer i kontakt med min sitts. Jag fick verkligen tänka efter och känna efter hur jag satt för att sedan koppla ihop det med hur Freyja reagerade på mig vilket är jätte roligt eftersom att Freyja är så pass ärlig med vad hon tycker om och vad hon inte gillar.
Så här kan det se ut när Freyja inte förstår vad jag menar eller att jag ber om något jobbigt :)
Så nu ska jag leta reda på någon som kan lösa upp min höft, behöver den när jag rider och som det är nu så fungerar de inte.. Jag kan inte släppa hur skönt det är att få bekräftat att det faktiskt är något i min kropp som inte fungerar, jag har sagt länge nu att det känns som att min kropp sitter fast och att de gör att jag låser Freyja, vilket inte alls är bra..
    Lite "roligt", komiskt är nog ett mer passande ord, va de dock när Sandra sa att vi, Jag, Madde och Freyja, alla tre sitter fast på samma ställen.. Komiskt komiskt.. Stora frågan är nu om jag ska rida för Sandra på Söndag eller om jag ska vänta tills på onsdag med nästa lektion i hopp om att ha kunnat göra något åt höften... Jaja, vi får se hur det hela går :)
    Om någon är intresserad av Sandra å hittar ni hennes hemsida HÄR och hennes blogg HÄR :)

PS: Så smal och fin hon va i hullet där :) Hon är tjockis nu på sommaren :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar