24 april, 2013

Vara kvar på SATS?

Jag gillar SATS, i do men jag känner ingen riktig motivation till att träna när jag vet att det kommer vara massa folk på gymmet. Det är säkert fullt över allt annars också men jag vet inte, får kanske byta tider på jobbet så att jag kan träna precis innan stängning då det är få människor där. Jag skulle även vilja ha någon att träna med och det är få personer av de jag känner som vill lägga alla de pengarna som SATS kostar på ett gymkort, ett billigare gymkort skulle göra det lättare att hitta folk å träna med I think.
    Ikväll hade jag faktiskt tänkt försöka dra mig till gymmet om jag inte är dödligt trött, jag gick upp runt 5 så det finns en risk att jag inte orkar träna ikväll. Om det nu blir så att jag inte tränar så får jag försöka dra med mig mor min ut på en promenad eller något, hon behöver ju "komma igång" med att gå ut och gå nu när hon och lillebror snart får hem sin valp.
    Valpen heter för övrigt Tassa, är en Labradoodle och som alla varlpar är hon jätte gullig. Nej, man kanske ska ta och vandra bort till Mat på jobbet kylen och se om det finns något gott, är ruggigt sockersugen just nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar