16 april, 2013

Händelserika tillvaro

Allt är inte positivt dock.. Fredagen den 26/4 ska jag till Gotland för att säga farväl till Farfars syster Ninni som gick bort 11/4, det tar emot otroligt att skriva detta och jag klarar knappt av att skriva detta utan att tårarna strömmar ner för kinderna men det går med lite fokus och viljestyrka. Jag måste hitta något att ha på mig, jag ärger inget som jag känner att jag kan bära på en begravning.
    Sedan så har det hänt massor med roligheter också men allt färgas om till en grå tom under den dystra skuggan som kastas av Ninnis bortgång.

Jag har börjat spekullera på vad som ska göras i höst om jag inte får anställning någon stans, och det lutar mot att jag kommer att försöka få igång fotograferingen lite mera. Tror att det kan vara roligt och då får jag ju alltid något att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar