10 april, 2013

Frivillig bortrövning

Igår så blev jag frivilligt bortrövad av Tess och Sophia, vi skulle våldgästa Totte och det hela var så sjukt trevligt! Jag har verkligen saknat min gamla klasskompisar så mycket, saknar min klass och önskar att jag kunde träffa dom alla på samma sätt som när vi gick i skolan. En extra skoldag då man tvingas att sitta i klassrummet och umgås skulle inte vara helt fel eller kanske en Kultur och idéhistoria lektion med våran fantastiska lärare Annette skulle inte heller vara helt fel.
    Vi(Totte) tog lite bilder och nu väntas det med spänning för att se om någon blev bra, bilderna på Tess blev helt magiska men hon är å andra sidan väldigt fotogenisk så är säker på att jag blir mindre bra.. Nej det här med bilder är det lite tunt om igen, får ta mig i kragen och fota mera för det är ju ruggigt roligt när man väl har kommit igång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar