29 april, 2013

Valp i huset

Snart så kommer mammas och lillebrors valp hem, på fredag ska dom åka och hämta den så det blir spännande eftersom att jag inte har träffat den här söta lilla hunden. Jag är inte överförtjust i den här rasen men alla valpar är ju söta så..
    Det är roligt det här med "Alla valpar är söta" för de stämmer och mamma har alltid sagt det till mig när jag har visat henne bilder på valpar i tappra försök om att övertala henne att jag ska få skaffa hund(det har aldrig fungerat dock), nu kan jag använda samma mynt emot henne vilket jag har märkt inte alltid uppskattas.
    Nej men jag har snott en bild från hennes blogg på hennes valp, tänkte att det skulle vara skoj att de valpen som jag har nämnt ett antal gånger här på bloggen :)
Söting :) Får hoppas bara att hon behåller sin söthet även när hon e vuxen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar