30 april, 2013

På dåligt humör

Mitt humör ligger nedgrävt under en sten någonstans och jag känner att jag egentligen skulle behöva slå sönder något/någon men jag låter bli för jag är en snäll människa(eller något åt de hållet). Jag orkar inte gå in på varför jag e på dåligt humör för de är så löjligt att jag skäms men å andra sidan så har jag rätt att bli sur över småsaker, alla har bättre/sämre dagar och detta råkar vara en av mina sämre..
    För att prata om något roligare: Jag tittade klart på Avatar, the last air bender, igår.. Den va braaaaaa och jag är aningens sur över att det inte finns mer att titta på meeen nästa säsong av Avatar, legend of Korra, borde komma ut i sommar för dom avslutade den verkligen med en riktig cliffhanger. Jag började knasigt med att se Korra avsnitten först så jag måste nog förfriska minnet lite och se om den serien om jag lyckas hitta den någonstans...

Jaja, nu åter till jobbet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar