05 april, 2013

Tillbaka på jobbet

Febern är helt borta men jag har lyckats dra på mig en förkylning oturligt nog och kroppen känns löjligt svag. Jag blir trött för inget alls, kan inte komma ihåg att det är såhär det brukar kännas efter att man har haft feber..
    Roligt dock att de första man får höra när man kommer tillbaka till jobbet efter å han varit sjuk är att få höra att mitt vikariat slutar som planerat, att man efter maj bara är timanställd och efter sommaren är arbetslös. En liten tröst är dock att min Team Leader sa att han ville ha kvar mig, jag gör ju en del runt om som inte syns på statistiken tyvärr..
    Tråkigt för jag gillar verkligen mitt jobb men men nu får jag ju en riktig spark i röven att slänga mig ut i världen och hitta något nytt och spännande att göra.

Urgh vad trött jag blev, har inte gjort något som i normala fall är ansträngande men nu är jag helt slut av att bara sitta här och titta på datorskärmen. Får ta och pallra mig bort till "Mat på jobbet" och köpa en redbull eller något..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar