15 juli, 2011

Uppe tiidigt :D

Vaknade idag av att de regnade så var tvungen att stäga fönstret... Tycker de e rätt så skönt att de regnar, jag kanske e störd men då har man en jätte bra anledning till att snurra in sig i en mysig filt, sätta sig i soffan med en kopp varm cholkad och en bra film..
Många kanske tycker att det höt till hösten men då går man i skolan och har inte alltid tid eller ork till att mysa till det..
Nu säger jag inte att mitt jobb är jätte lätt, eller jo de gör jag, men även om man e trött efter jobbet så har man tid och ork till att leka med kompisar. Och orken att leka med någon efter skolan e liiten. Kan vara för att jag absolut inte gillar skolan.

De e lite tråkigt att vara vaken så här tidigt eftersom att ingen e vaken men ändå vääldigt skönt.. venne men jag tror jag föredrar de tidiga tiderna.. lite för att man inte behöver tänka på att folk inte kommer svara precis innan stängning osv..
Bjuder på en gaammal bild ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar