16 juli, 2011

Aldrig Aldrig igen..

Trodde att jag skulle kunna tänka på våran vänskap som en rolig tid men nu ska jag förtränga allt.. Jag ska glömma allt.. Aldrig vill jag komma ihåg dig eller det vi gjort.. Jag vill kunna säga "Jag och en kompis gjorde en grejj men jag kan inte komma ihåg vem det va"
Blir så arg på respektläsa personer... Men jag antar att jag borde säga tack för att du gjorde de så lätt för mig att bryta.. Kommer inte kunna se de roliga vi har gjort, kommer bara se de tragiska slutet...
Nej de kommer bli skönt att äntligen bli av med den delen som tyngt ner mig mest under säkert två år..

Nej, jag är så arg att jag aldrig mer vill se dig.. Orkar inte ens skriva om det..
Nu ska jag börja på ny kula och att flytta här ifrån för att hitta ett nytt liv har aldrig låtit mera lockande..


Måste dock lägga till att de e synd att våran vänskap inte hade mer betydelse än ett ligg...  Jag tycker synd om dig, men tycker ändå att du förtjänar att vara utaan kärlek och utan hopp på en ljus framtid.. Du förtjänar inte de trevliga människorna du har träffat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar