07 juli, 2011

HÄÄJ :D

Jisses vad jag sover dåligt här hemma.. De e helt sjukt.. Vaknade vid 5 idag.. och sedan vaknade jag igen vid 07.30.. En timma innan jag skulle upp.. That sucks.. Får nog göra som mormor sa och gå till lärkaren och be om sömnpiller, inte så skoj..
Tror ochså att jag ska be dom röntga mina knän för nu gör dom ont vad jag än gör.. Jag fattar inte, så klena muskler har jag inte.. Vist nu har jag inte tränat på länge men de går ju inte att träna när man bara e sjuk hela tiden..
Kommer inte kunna gå själv när jag fyller 50 om inget görs åt mina knän.. Eller ja vem vet.. Dom kanske bara håller i tio år till.. who knows..
Nej, jag får fundera ut hur man bäst beskriver smärta som aldrig släpper.. Jag har haft ont i mina knän länge nuber man dom att kolla kan dom säkert ta fram röntgenbilderna dom tog när jag gick i 7an..
(Ramlade och gled på knäna typ 20meter, eller något sådant.. stenig nerförsbacke.. Jag sa aj och kunde inte stödja på höger benet i en vecka..)
Uj uj.. nu får jag sluta klaga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar