06 juli, 2011

nu börjar jag igen :)

När de ringer lite så har jag en tendens att blogga mera :)
Och även om de ringer lite nu så e de jobbigt när man måste svara för jag e sjukt övertrött och kämpar emot världens fnitter-anfall.. Jisses asså. Det är inte lätt det här..
Kanske inte borde druckit både latte och Redbull på morgonen? Men känner ändå att utan dom skulle jag inte klara av att hålla mig vaken :O

Tillbaka till de jag skulle skriva om..
MBLAQs tredje mini-album kommer ut (online) den 12e Juli och albumet är i butik dn 15e.. Självklart inte här i sverige då majoriteten i detta land inte lyssnar på eller ens vet vad k-pop är.. That sucks in my opinion men finns inte så mycket man kan göra åt saken.. Men jag tycker iaf att MBLAQ är underbara pojkar som alla borde lyssna på :D
Såå ni får en länk till en av deras låtar som e helt underbar i refrengen: Stay

Till de nya mini-albumet är temat "celebrated work" Hittils har Lee Joon, Mir och Thunder fått välja varsin historisk figur.. Lee Joon valde enligt mig den bästa, nämligen Zorro.
Och så tillbaka till jobbet ;)
Skriver nog om ett litet tag igen om jag hittar något som jag gillar eller har något att skriva om ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar