29 juli, 2011

That's it..

Nu tappade jag mitt humör helt..
Mina päron kan inte stanna i tre dar, TRE FUCKING DAR på gotland för att jag ska hinna ner och se på ett tornerspel... Nej för oj tänk om de regnar på dom 3 dar extra.. ve och fasa..
kan säga såhär: Tänker inte städa, alls... Tänker nte tvätta... och fan heller att jag vattnar blommorna.. De e inte mitt fel att ni känner för att göra mig på dåligt humör..
Jag vill ha ett järnrör och bara slå sönder saker.. men I don't do that..

Varför ska jaggöra som dom ber mig om när dom inte kan stanna i 3 dar, som dom des utom planerat att spendera där, för min skull..
Men fine, gör som ni vill så agerar jag motsvarande.. För jag tänker ddå fan heller sitta här hemma och vara snäll flicka om jag inte tjänar på det, finns ingen anledning....

De e sjukt, jag va på skit bra humör men jag har ingen lust alls att vara glad på dom nu.. Nu ska jag vara en satmara och en uppkäfftig tonåring för I don't care.. Jag tänker inte göra något som jag inte vinner på..

Iaf gott folk prata inte med mig för jag e på piss-humör och kommer att hata er för all framtid..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar