12 juli, 2011

Stackars mitt finger...

Nu har dom stuckit mig i fingret igen.. Hade ingen halsfluss "bara" virus... igen.
Kanske ska byta ut "Wirrie-Bell" till !"Virus-Ell" eller något.. Don't feel like it thogh..
Känner att jag behöver ett mer permanent miljö-byte.
Om inte jobbmöjligheterna va så begrensade på Gotland skulle jag flytta dit. Alla gånger.. Mår så bra av att vara där.. Inget förflutet som jagar mig, inga otrevliga personer och massa platts att leka på... Eller något..
Och de bästa är att INGEN, iaf som jag känner, hittar på gotland.. Underbara tanke.
Jag tror att jag i höst ska plugga som satan.. Känner att jag vill inte ha ett liv här.. Inte som de ser ut nu.. Så det blir plugga och jobba, ska se om jag kan hitta mera jobb än de jag jobbar på nu så att jag kan ha något mera för mig, typ något att göra på söndagar..

Ska även gå ut och gå mera.. Kan ju alltid ta med mig Bruno.
Nej.. Nu ska jag försöka fixa med mitt bord som inte vill som jag vill..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar