21 juli, 2011

Råna bank?

Pengalös som man e, eller ja.. Bara allmänt fattig så funderar jag på om det är värt att råna en bank.. Känner att jag behöver pengarna..
Anledningen till detta är en ponny som jag har förälskat mig i och då blir jag sådär bortskämd och tycker att jag borde få det jag vill ha.. Tyvärr så är livet orättvist och det suger.. Har man råd med häst om man hoppar av skolan och börjar jobba? Njaaa, kanske inte om man ska ha råd att bo och leva också, kanske om man säljer sig lite sådär på sidan av?? :D
Nej, skämt å sido, Life sucks och de får man leva med helt enkelt..
Jag har sådan sjuuuuk häst abstinens att de e löjligt.. Jag vet att mina knän inte klarar av livet med häst men nu e de så att jag inte orkar bry mig. Jag ska nämligen, hör och häpna, ha medryttare på min häst när jag då skaffar denna.. Även om det är om 10år från nu eller mer.. Då kan man vila benen 2-3 dagar i veckan :D
Jag e fet smart...

Någon snäll själ som har lust att ge mig 100.000??

Jaja, får jobba på som fan helt enkelt men denna skönhet lär ju vara borta när jag har råd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar