23 december, 2011

@Work

Idag ringer det något löjligt lite här på jobbet för att vara en vardag. Det ringer ungefär som omd et skulle vara en lördag med andra ord segt.. Och vi är 6personer som jobbar idag, vist är det alltid bra att vara många ifall folk skulle få för sig att ringa, känns dock som att vi hade klarat oss med 4personer ;)
Men jag klagar inte, det är trevligt folk och vi har jätte roligt mellan samtalen.

I går hade jag lite början till julkännsla men nu är det totalt borta, tråkigt men men.. Det kanske kommer tillbaka ikväll när dom har klätt granen där hemma. Jag har haft svårt att komma på vad jag ska ha på mig för ngot i morgon, inte för att man behöver klä upp sig, jag gör det endast för att det är roligt.

Nej nu har jag rast..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar