10 december, 2011

Ny jacka

I need it..
Hittade två jackor som jag gillade. Frågan är om jag har råd att köpa ny jacka, jag behöver visserligen en då den jackan jag har nu är aningens gammal och det skulle vara skoj med en ny jacka..
Kocca Jacket 149,95€
Miss Sixty Coat 150€

För den som vill veta så är det inventering i butiken här under oss och det hörs upp, jag säger inte att det låter om dom som jobbar utan deras musik hörs upp.. Just nu lyssnar dom på... något, kan inte riktigt höra vad men det låter dåsigt och det gör mig trött..
Mycket svåra val det här, vilken jacka, vilken väska osv.. Kommer sääkert att lägga upp flera saker då jag har en otroligt stor lust att tröst shoppa eftersom att det e synd om mig för jag e sjuk hela tiden..
Vem vet, jag kanske blir frisk av att shoppa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar