22 december, 2011

@Jobbet

Jaa, då sitter man här och väntar på att det ska bli lunch.. Inte riktigt men nästan..
Det är sjukt hur trött jag är och jag saknar den gamla kaffemaskinen som fanns här på jobbet för den var bäst. Den nya har i alderles för lite mjölk i latten och skummet är plastigt = inte roligt alls :(

Nej, nu längtar jag tills morgondagen då jag får min lön för då ska jag köpa en ny jacka. Visserligen ska jag köpa julklappar också och det är inte lika roligt MEEEN det är något som måste göras.
Och så funderar jag på att köpa en väska från RL samtidigt som jag ska köpa min jacka men jag vet inte.. får fundera på det tills imorgon.
Jag gillade den här av någon anledning, vet dock inte om det var så mycket mig över det hela.. Vad tycker ni? Ska jag köpa eller vänta tills jag hittar en väska som är med mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar