11 december, 2011

Jag = Emo

Ja, för tillfället så tänker jag vara jobbig och vara emo..
Jag vill inte till skolan i morgon, jag vill stanna hemma och bli frisk eller åka till jobbet där det finns trevliga människor.
Jag vill ha min lön så att jag kan köpa julklappar till alla för när jag har köppt alla julklappar så kan jag unna mig själv något.. Jag behöver handla något, jag behöver handla den där jackan jag har bestämt mig för och jag behöver de sär ur snygga skorna jag hittade på Victorias secret.
Jag behöver dom och så behöver jag en ny väska för helt ärlgt så har jag ingen fungerande väska..
Dock måste jag lägga undan pengar innan jag köper något åt mig själv. Jag ska hålla det där med att ha sparat minst 10.000.- innan året är slut. Om jag har sparat så mycket så blir det mycket lättare att sprata ihop till den där förbenade kamera som jag vill ha..
Jag kanske kan vänta med Jackan och skorna tills i slutet av november då man får mer lön.. Låter som en bra idé tycker jag.. Gah, mina problem.. Jag vill bara bli av med dom.



Det är dessa jag vill ha!
Det är fuskpäls, ofc. Jag gillar päls-kappor och kragar och så vidare men jag vill inte bidra till pälsindustrin så om jag ska köpa päls så köper jag en gammal jacka, en begagnad jacka.
Och varför slå ihjäl ett djur när jag lika gärna kan hitta skor eller jackor men snygg fuskpäls?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar