18 december, 2011

lalala

Jaha.. Då har man börjat med en ganska meningslös syssla: Städa rummet.
Det kommeratt se lika dant ut om 10min ändå så vad är meningen? Man behöver förvaringsutrymmen för att kunna hålla rummet städat, jag har ingen stans att ha alla saker som ligger på golvet: det är just därför dom ligger på golvet... men ja..
Och och och, jag behöver en större garderob, jag får inte platts.. Är det inte konstigt? Garderoben är för liten hur mcket jag än rensar ut men jag har ändå aldrig något att ha på mig.. Det kanske bara är jag som har det problemet?

Iaf, fick ett nytt täcke av min mor idag.. *glad flicka* Behöver ett då mitt nuvarande duntäcke är lite fattigt på dun.. De täcket jag fick är igentligen pappas men det är tydligen för varmt för honom så jag får det istället! Väl behövt kan jag säga då det är grisigt kallt här nere..
För övrigt funderar jag på om jag ska skaffa en(eller två) dockor som jag kan ha mina korsetter på, vill inte ha dom liggandes i garderoben då dom e alderles för fina för att ligga undanstoppade när jag inte har dom på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar