10 december, 2011

Blir inget

Hade tänkt gå på hundmässan idag men jag orkar verkligen inte.
Jag har alderles för ont i rygg, höfter och ben för att ens orka tänka på att gå på en mässa idag. + att jag knappt fick sova något inatt. Hade så ont att jag hade lust att hugga av mig benet, för det var höger knä/lår som var värst. Det är inte trevligt när man det känns som att Freddie drar med en av sina knivar på lårbenet och drar i en av senorna i knät.. Det gjorde ont, gör fortfarande ont och kan säga att det är inte trevligt att sitta på jobbet med den här smärtan.
Iaf, igår hade jag tänkt sova utan att droga mig själv med cocillana men det var omöjligt, det slutade med att smärtan var så hög att jag hade skurit av mig benet (om jag hade haft tillgång till något som är så kraftigt att de kan kapa benet) för att slippa smärtan.
Nej, nu ska jag sluta klaga..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar