29 december, 2011

Good Moorgon

Det känns lite underligt men jag fick faktiskt sova 8timmar i natt.. Det är första gången på flera år som jag faktiskt lyckas sova en hel natt, att inte vakna på natten är så skönt och jag känner mig så otroligt utvilad men ändå är jag fortfarande trött.. Skummigt..
Nu börjar jag tycka att det är lite tråkigt att det inte är någon snö, jag vill till stallet och fota hästarna för dom blir alltid så tokiga när det är snö ute och det är jätte roligt att fotta hästar som springer i snön.. Eller hundan som jagar snöbollar och allt som man kan tänkas fota när det är snö ute.
På tal om hund; jag känner att jag ska söka ett jobb där man får ta med sig hund för annars vet jag inte hur jag ska lösa det här... Jag vill inte riktigt lämna min hund hos någon dagmatte eller på något hunddagis..
Jaja, det är ändå inget jag kna fixa nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar