03 november, 2011

ve och fasa

Nu är det dags att börja träna igen!
Jag vet att jag fick strikta order om att inte träna av läkaren jag var hos men wtf jag blir ju aldrig frisk och som min mor sa: Jag kanske behöver tröna ur den här grejjen. (det enda vettiga min mor har sagt på läänge)
Såå, eftersom att jag inte orkar träna efter jobbet nu när jag slutar så här sent(kl 18) så får jag ta det någon annan dag, typ på måndag efter skolan eller något..
Uch får ångest av att bara tänka på att behöva gå tillbaka till skolan..
Jag vill inte vill inte vill inte vill inte..

Iaf, anledningen till att jag nu ser att jag verkligen Behöver börja träna igen är för att jag fick, utan ansträngning, på mig ett par jeans som jag tidigare inte ens kunde få igen om jag använde mig av brutalt våld..
Då e det IIILLLA, jag hade redan innan storlek 25 i jeans och jag är inte särskillt lockad av att komma i en storlek 24, det är ju nästan äckligt!
Kanske e taskig mot folk som har den storleken men seriöst vill jag inte vara så smal.. Jag trivs inte i det.

1 kommentar:

  1. Ojoj, då kan få lite (eller mycket) av mig. Har aldrig det problemet att jag har för lätt att komma i kläderna ;)

    SvaraRadera