07 november, 2011

Duktig flicka?

Knappast..
Bestämde mig för att stanna hemma från skolan idag. Jag behöver inte förklara varför men gör det ändå för att någon kanske ska förstå, tror dock att detär en väldigt liten chans till det men men: Jag stannade hemma för att jag mår piss av att gå till skolan.. Jag kanske borde ägna ett inlägg åt att berätta varför jag inte kan hantera skolan men inte nu, jag orkar inte.. Kanske senare när jag intebehöver tänka mera på det..

Iaf..Jag tycker ändå att jag e duktig till viss del för jag har faktiskt jobbat med det jag ändå skulle ha gjort i skolan och jag ska även läsa lite körkorts-teori..
När jag har körkort kan jag börja rida igen för då kan jag ta mig till stallet utan att behöva lita på att andra ska skjutsa mig.. Känner mig som en parasit när jag litar på att andra hela tiden ska hjälpa mig med allt... Och jag räknar med att om jga ligger i så borde jag kunna ta körkortet i vår.. Dock lär jag inte ta det förrän tidigast isommar eller nästa höst...

Nej.. nu ska jag läsa lite, så vårt kan det inte vara då det faktiskt är något som är roligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar