27 november, 2011

Stockholm Horse Show

Från kl 15.30 till 23.30 var jag i Globen på Stockholm International Horse Show..
Det var roligt..
Jag var som gladast när det var Torneamentums tur.. Jag älkar trornerspel och dom gör alltid något som blir roligt och spännande att titta på. Jaa.. jag var så lyrisk att jag inte kan återberätta något förutom att draken dom hade byggt åvanpå en häst var jätte häftig.. Hästen sprutade eld! jaa.. det säger ganska mycket om hur häftigt det var att se på...

Jag var även ensväng(eller två) på anexet och kollade på alla montrar och saker som såldes där.. Jag köppte en Organizer som jag har gått och suktat efter jätte länge
Finns att köpa på stallboken.se
Jag är iaf nöjd med gårdagen..
Om jag hade råd skulle jag åka till Göteborg Horse Show också men nja.. Jag har annat att lägga pengarna på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar