22 november, 2011

Att vara krossad eller aldrig känna något?

Jag har pratat med många om just den här med att "Bättre att ha älskat och förlorat än att inte ha älskat alls" och har märkt att folk håller med beroende på om dom precis har kommit ur ett förhållande eller inte..
Jag kommer altid att stå fast vid att det stämmer..
Jag har i evigheter avundats alla som har förhållanden och seriöst kan säga att som älskar personen som är med. Vist kärlek kommer säkert men det känns så sjukt ensamt när alla runt om har sina förhållanden. Men som sagt, det kommer väl.
Jag tror fullhjärtat att jag skulle välja att bli korssad än att aldrig känna något alls, så känner jag just nu när jag inte känner något alls, för man lär av sina misstag och de misstagen som gör mest ont lär man sig mera av. Tråkigt nog.


Nej.. Släppa detta deppiga sätt att tänka..
Något mer possetivt.. jaa..
Jag har klickat hem en korsett - vilken får ni se när den kommer. Jag är dock aningens purken på att hemsidan jag köppt korsetten av inte ens har behandlat min order än och jag betalade i torsdags.. *Mummel-mummel* Om inget har hänt på fredag ska jag ringa dom och kolla vad det är som dröjer för enligt deras hemsida ska det inte ta så lång tid...
Well well.. Ska leta reda på en cd-skiva som jag vet att pappa har här någon stans och sedan hade jag tänkt städa.. Vist e jag duktig :D

Och bara så alla vet..
Jag vill ha:
  1. Min korsett
  2. En ny säng
  3. Ett hemabiosystem
  4. En ny mobil
  5. Supernatural boxarna 4-6
Och massa mera men detta kan jag nöja mig med för tillfället ;)

1 kommentar:

  1. Låter som om vi har något gemensamt. Vill också känna något.. Och håller med, hellre krossad och faktiskt ha känt något än att aldrig kännt något alls som det är nu...

    SvaraRadera