10 november, 2011

Det här med att inte vara normal..

Var hos läkaren idag, sjuk igen men vem är förvånad...
Gjorde massa prover och även ett till ekg då dom tyckte att mitt hjärta gick aningens fort.. Sedan gick vi även igenom lite grejjer som har kollats tidigare.. Jag har extraslag, mitt hjärta slår lite fort och jag har aningens lågt blodtryck men det är okej.. inget som är farligt.. Sedan så kollade hon på mitt arbetsprov jag gjorde för ett bra tag sedan och då skrattade hon lite och sa att mitt hjära slår mer normalt när jag tränar och aktiverar kroppen än vad det gör när jag ligger stilla och tar det lugnt..

Hehe.. Jaja, nu ska jag iaf ringa till öron, näsa och hals spec i solna och boka tid så att vi kan se om jag behöver operera eller något :)

Nej.. jag hittade mitt Advance SP i går så nu ska jag pela lite Pokémon xD
Jag måste eftersom att jag är en sådan otrolig nörd när det kommer till Påkimon :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar