02 november, 2011

Behöver jag verkligen en redbull?

Jag tror att det var aningens att ta i när jag köppte en redbull.. Hade nog fungerat fin fint med en latte för jiisses vad jag har energi.. Och jag håller alltid på att skriva energi med två n.. haha jaja.. Jag känner för att gå ut och gå ikväll eller något men ska äta middag med Kelly så får se om jag hinnder detta..
Känner även att jag behöver glasögon.. jag måste lära mig att jag INTE kan jobba en hel dag utan glasögon..
Att jag aldrig kan lära mig.. Jag överväger alltid att ta med mig glasögonen men struntar alltid i det och tänker "Äch, jag behæver inga" men se så fungerar det iiinte..
Men det kanske är något.. Korsett och glasögon på jobbet i morgon? Skulle det verkligen se bra ut?? hehe, jag tvivlar på att det skulle vara uppskattat men vad tror ni?
Jag har iaf planer på att ha de i skolan på typ måndag och då skylla på att jag missade halloween eller bara köra med en sådan enkel förklaring att jag älskar uppmärksamhet? hehe
Jag är en sådan sucker för uppmärksamhet men å andra sidan, vem är inte :)

Och för att avsluta det hela med lite tjat så måste jag bara påpeka hur mycket jag salkner denna underbara ponny.. Det är otroligt svårt att hitta ord som beskriver hur mycket jag saknar henne och ridningen.. Eller bara det att åka upp till stallet och pyssla, fota och gå ut och gå med henne..

1 kommentar:

  1. Du är SÅ välkommen upp... hon ska skrittas en halvtimme om dan... om 1 o en halv vecka en timme om dan... fredag o lördag kan jag inte...
    Men se till o stretsha först, för hon är feeeeet!! :)

    SvaraRadera