12 november, 2011

Ang Korsetter..

Jag tycker att folk som gilalr korsetter borde besöka OfCorsetIs.. Där har dom massa fina korsetter där och dom är inte särskillt dyra heller...
Det bara kliar i fingrarna på mig när jag är inne på deras hemida och jag har otroligt svårt att hålla mig ifrån att klicka hem en.. Dock kan jag säga att jag lär klicka hem en och annan korsett när jag slutar skolan och börjar jobba, bara för att jag kan(om jag har råd till det)..
Jag tycker verkligen att flera tjejer bör använda korsetter, det är inte alls så obekvämt som det ser ut och det är rätt så skönt för ryggen.. Tycker jag..
Nej flera borde verkligen prova korsetter, dom jag känner som har provat och varit negativa till det innan har helt ändrat uppfattning efter att dom har provat en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar