29 november, 2011

Duktiga mej

Jaa.. den här veckan har inte riktgt börjat bra, de hande kunnat vara värre även om hur är svårt att se..
Jag är så duktig att jag ramlade idag, surprise, och slog i mitt knä(slog i båda mne det högra gör ondast). Det är så lyckat eftersom jag redan harproblem med knäna och jag trodde seriöst inte att jag skulle kunna gå. Nu har jag tagit en citodon föratt få bort smärtan..
Det känns som att jag inte bör gå utanför huset i morgon men vi har bara en lektion, även om det är två prov på den lektionen, så det känns det onödigt att stanna hemma när jag lika gärna kan få närvaro(man sitter ju ändå bara ner).
Nej, nu ska jag kolla lite bok-priser och seom jag kan hitta något roligt att beställa hem. Har inga pengar och de pnegar jag har bör jag lägga på julklappar men.. Nah.. Jag behöver en bok att läsa.. annars så kommer jag att få spunk.. Kanske ska läsa om någon av de böckerna jag har... men neh, jag vill ha Inheritance(sista boken i Eragon serien för er som inte viste) och har längtat efter den länge så..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar