28 november, 2011

Jag vill inte vara med längre!

  • Jag har ont i hela kroppen
  • Jag missade min buss
  • Min gele-sula i skon har lossnat
  • Busschaufören kan inte köra
  • Det är kallt
  • Jag har foto (ensam som vanlig)
  • Mitt hår ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig
  • De e fullt på bussen efter fya hållplattser..
  • Mina väskor är tunga
  • Behöver stå på tåget
  • Tåget är sent
Tror att jag ganka säkert kan säga att min dag inte känns såå bra.
Har så mcket denna vecka att jag kommer att gå in i väggen.. Hur fan kan lärarna ge en ALLT på en vecka?! Kan dom seriöst inte lära sig att komunisera och planera bättre?
Gah, jag blir galen på allt det här.. sedan ska jag tydligen vara ingel fotograf på onsdag med, hinner inte med det, och jag får inte betalf ör det heller men när jag för två veckor sedan sa att jag inte skulle hinna det så sa folket att jag gjorde det stressigt för dom(?) när jag inte ens hade sagt ett klart och tydligt Ja till att jag kunde.. Skit skoj att folk ger en skuldkänskor så att man känner sig tvingad.. Dock tycker jag att OM man vill ha en mingelfotograf kanske man bör ha med det i sin budget! Vist jag hade mer än gärna fotat om jag hade haft tid men om jag säger att "jag hinner tyvärr inte" i GOD tid och dom blir sura så blir jag väldigt avig.. Och dom tror tydligen att jag kommer att hinna med att fixa bilderna så att dom kan få dem till dagen efter! Det kan dom ju glöma, jag har för mycket inlämingsuppgifter att fixa bilderna innan helgen.
Och dom kan helt ge upp om dom tror att jag tänker ge dom ALLA bilder, nej nej, dom får de bilder jag väljer att ge till dom.. Nej.. Jag måste höra av mig till dom och se hur dom hade tänkt men hela alltet i hur dom ska få bilderna och så vidare för vist kan jag bränna ner bilderna på en skiva åt dom men det tar fortfarande tid innan allt är färdigt. *suck*
jaja, bara att försöka styra upp den här skiten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar