02 augusti, 2011

Starta eget?

De senaste dagarna har jag funderat mycket på om jag seriöst ska starta upp mitt egna företag..
Det är så sjukt mycket att göra..
Måste skaffa hemsida/domän till att börja med, eller ja.. Först ska jag nog bta upp mig lite i kamera väg. För nu e de till 90%bestämt att jag ska köpa en kamera innan jag reser.
Den kameran jag har nu fungerar vist gör den de men det är så jobbigt att använda den när man ska fota i exempelvis ridhus där det är ett ganska dunkelt ljus men får hitta en lösning på det med antar jag ;)

Sedan så e det ju så att jag mer än gärna vill ha tillgång till en studio, vilket jag icke har. På den delen hade jag tänkt kolla runt lite och se vad de finns för lösningar där. Kande e det någon som vill hyra lokal med mig?
Anledningen till att jag inte vill hyra en lokal själv är då för att jag för det mesta fotar ute och då fotar jag "action" bilder, bilder på saker och ting i rörelse. Det blir aningens onödigt att ha en lokal som står tom för det mesta :) 
Får se får se hur de blir med den grejjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar