03 augusti, 2011

Oh lala

Jag e fet trött så här på morgon kvisten.. Baraså att alla vet..
Jag kan inte hitta mina glasögon och nu har jag faktiskt tittat på de ställena där jag har varit.. Dvs; I köket, I päronens sovrum, Nere hos mig, I kylen, I tvättstugan... och flera ställen som jag inte orkar rabbla upp här... jaja.. blir väl till att köpa nya antar jag..
Men jag vill inteeee..
då blir de en utgift på typ 800-900.- och jag känner inte för att lägga ut den summan innan jag har min kanera.

Nej, Idag skulle jag klara mig utan latte, sa ja´g igårkväll, men just nu funderar jag seriöst på att gå och införskaffa en... Käns som att jag behöver det.. men who knows jag knaske klarar mig på saft.. vi får se :)

Just ja, jag va fet duktig i morse, jag gick upp tidigare så jag kunde äta frulle... Duktigt av mig vah...

1 kommentar:

  1. Tja! Tack för igår =) Om du vill så får du gärna skicka bilden (eller bilder) när du hinner. Har du min mailadress? Annars är den a_frog @hotmail.com

    Kram kram!

    SvaraRadera