01 augusti, 2011

Lägga av med socker??

Nu har jag tagit mitt andra glas Önos-jordgubs-saft och börjar känna hur sockret kickar in...
Tror att jag ska sluta med socker.. Iaf på jobbet, man behöver inte ha all den här extra-energin när man ska sitta ner i 2½timma till..
Ja, ja..

Ska leka med freyja i veckan :D *lycklig idiot*
Mina knän kommer förmiderligen att göra ont som fan men de  de värt :D
Kameran ska med så att jag kan fota häztarna där med :D
Saknar de stallet som satan.. Ska kolla om dom där inte vill ha en "foto-dag", typ en sådan där man fotar häst + ägare typ :)
Som Cilla och jag gjorde när vi skulle fota Cabben :D Jag har även bilder på hennes bjässe Klådan..
Men de bilderna kommer upp när jag har kommit hem så att jag kan redigera ;)
Har ju inga bilder här på jobbet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar