03 augusti, 2011

Skatteverket

Jaha..
Jag var inne på deras hemsida för att läsa på lite då jag är en konstig person som gillar att läsa på om saker och ting så att jag kan få ut de mesta av tillvaron..
Ialla fall.. Det jag tänkte påpeka var att som laglydig skattebetalare tycker jag att ja har all rätt att klaga på Skatteverkets hemsida för den är fucking omöjlig att förstå eller hitta på om man inte redan kan hälften av allt som står där..
Kan dom inte tänka på oss undomar som inte kan alla dån där termerna när dom skapar en hemsida? För deras hemsida behöver seriöst en lathund..
Kan någon snälla förklara deras hemsida och alla grejjer på den för mig??
Jisses..
Jag ska iaf prata med min mentor när skolan börjar för någon av alla de temadagar vi har så tycker jag att dom kan ta dit typ två personer från skatteverket som kan förklara allt för oss så att vi förstår.. Tror dessutom att det kan vara av nytta för de flesta i den skolan eftersom att de e typ musiker och bildare i min skola ;)

Jaja, jag skulle bara klaga på Deras hemsida och nu har jag gjort det :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar