09 augusti, 2011

En kanna tea?

Jag har nu hittat en tea kanna hemma.. Gissa om jag e glas..
Nu kan jag sitta i vardagsrummet och dricka tea utan att behöva springa upp för påfyllning hela tiden vilket e extreemt jobbigt, mina knän klarar inte av att gå upp och ner för trappor för många gånger...
funderar dock på om jag på något sätt ska koppla ihopp min bärbara med stora datorn eller i alla fall med den dator skärmen och med dator musen för jag får ont i ryggen av att sitta och jobba på min lilla bärbara.. Antingen är skärmen för långt ner eller så är tangentbordet för högt upp..
Är lite svårt att justera på den fronten lixom ;)

Iaf, nu sitter jag på jobbet och ska sitta här till 17 :)
De e skoj att få jobba när man e ledig :D Tycker då jag som extrananställd för jag kan ju inte jobba så mycket under resten av året om man säger så hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar