12 augusti, 2011

Kärlek.. Någon snäll människa som vill donera denna till mig?

Hur söt får man bli?!
Det borde finnas en gräns på hur gullig man får vara..

han står som en liten kossa men titta på den.. Man kna ju nästan inte bli sötare..
Damn det här med att inte ha fast jobb eller ha gått ut skolan.. Det suger..
Hade jag råd skulle jag, utan tvekan, skaffa egen häst för mamma vill inte ha Isis och det vill jag, jag har en sådan abstinen så de e stööört..
Sedan har jag en kärlek till skäckar, en som min kära mor inte delar med mig ovh det skapar trubbel om man ska komma överrens om vad för häst man ska ha med vilken färg.. Det är mycket när man ska köpa häst, inte för att jag ska göra det nu då man ändå...

Man får hoppas på att en sådan sötnos kommer till någon som kan ta fram de bästa i den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar