06 augusti, 2011

@Jobbet

Sitter här med två av mina kologor och pratar jobb och känner att jag verkligen vill slutan skolan och börja jobba.. Jag har dessutom ganska mycekt som jag vill pyssla med när skolan e slut men tror att jag ska börja förbereda exempelvis mitt företag i början på nästa år när jag förhoppningsvis har lärt mig den nya kameran och sådant..

Just ja, nu e det bestämt, jag ska köpa en Nikon D700.. Folk får gärna säga att de e mycket pengar för en kamera men igentligen så tycker jag att det är ganska lite för en proffs kamera..
Kameran, för er som missat detta, kostar 20.000.- och då får man med extra batteri och ett minnseskort.. när kameran kom ut för 3 år sedan så kostade den nästan 26.000.-

Jag ska nog även kolla runt i de stallar som jag har kontacker och fråga om jga får använda dem som testobjeckt för min nya kamera och alla mina idéer.. jaja.. Får se hur det blir med saken.. Tror att jag vet några stallar som skulle vara intresserade av detta iaf men vi får se vi får se...

Fråga är om jag kan övertala någon till att rida i klänning nu i vinter (A) jaja vi får se hur det blir med saken.. Häner i alla fall massor med roliga saker nästa år som ska fångas på bild..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar