09 augusti, 2011

Avundsjuk? Ja tack!

Jag är så grymmt avundsjuk på min familj just nu, elle rja; Mamma, pappa och Emil.. För dom har fått vara med under medeltidsveckan, om än bara i några dagar..
Det är så roligt att se på alla folk som går omkring utkläda i medeltida kläder och allt annat som händer där.. Jag ska i alla fall boka in mig ddär nästa sommar v32, då medeltidsveckan är.. Då kna ingen säga annat för jag har redan bokat den vackan :) *lycklig* Jag behöver visselrigen berätta för farmor och farfar om mina planer men det ska nog gå.. I värsta fall får jag väl hyra in mig på ett hotell eller ett av vandrarhemmen, har jag tur kan jag locka med mig någon som har körkort för vem gillar inte medeltida grejjor.. Om jag får med mig någon med körkort så kan vi ju bo ute hos oss, ca 2mil från visby, men ändå inte ha mer än 20 min körtid till medeltiden, låter väl bra??

Tacka gudarna, eller något åt de hållet, att det fins tornerspel vid Skokloster :) Får nog bosätta mig hos min morbror och mina kussiner en helg så kan jag leka fotograf med lilla kusinen eller något :) Fast har jag tur kanske de e någon av mina kära vänner som vill följa med ut så att jag får aningens roligare, om inte mognare sälskap :)

1 kommentar: