15 mars, 2011

Oj oj...
Nej.. skulle ha tränat idag men så blev det inte, jag hatar att gå till gymmet själv och min träningskompis hade inte tid att träna idag :(
Får se om jag orkar mig ner till gymmet i morgon eller om jag tränar länge på torsdag ist.. kan inte hålla på såhär.. Har ju sagt till mig själv att jag ska träna varannan dag och ändå blir det inte så..
Illa illa..
Jaja..

Och sedan så är de ju massa studentskivor snart nu...
får hoppas att jag orkar.. är inte så jätte mkt för att festa xD
Har iaf tre skivor jag ska gå på :) ev fyra..
Sedan får vi se vad som blir av de anda..
Finns vissa som jag visserligen räknade med att få inbjudan av men som inte har pratat ett skit om de.. hmm.. jaja sucks to be them..
Nu ska jag hitta en film att titta på innan jag ska sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar