17 mars, 2011

Dumma banken.. :P

Då var man hemma igen då..
Va på banken för att föra över pengar från mitt sparkonto men då visade det sig att jag inte kan det för den va knuten till någon himla bank bok...
Urgh, orkar inteeee.. tycker inte om när man måste gå till banken..
Nej, så nu måste jag leta reda på den där himla boken så att jag kan få ut mina pengar.. vad jag inte fattar är hur dom på banken kan säga: "nej det är ju rätt så mycket pengar på de kontot"
Har dom ingen uppfattning om hur mycket som är mycket pengar?!
Jag tycker av någon anledning inte att 5000.- är så mycket när jag har sparat i över ett år för att få ihop pengarna..
Hmm..
jaja..
Dom får väl tycka som dom vill men jag ska iaf leta reda på den där boken.. Hoppas jag hittar den bara.. De va min gammelmorfar som öppnade de kontot och han gick bort för flera år sedan..
Hoppas att mamma vet vart den är.. annars så skulle de tydligen ta flera månader :O
Jag vill ha mina pengar NU! :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar