06 mars, 2011

mutter mutter..

Jaha..¨
jag hade tänkt skriva att "Nu har jag varit och tränat" och så vidare om hur skoj det var men nej..
Man hinner inte ens gå upp för trappen innan morsan börjar klaga på att man inte åt någon frukost innan man drog iväg..
Jag bli skogstokig på folk som ska upprera att de e något jag inte har gjort spec när jag e hungrig och folk tjatar på mig om att jag ska äta..
Så sa jag till henne att "jag ska äta och de gör mig bara mer irriterad när du ska så där och tjata på mig" Då börjar hon tjata ännu mera, självklart för att göra mig sur. De hon inte tänkte på då va att jag stod och tvättade händerna så jag hällde tvål på henne och då blev hon sur..
men vad fan ska man göra?
De va inte direktförsta gången som jag sa åt henne att jag bara kommer att bli mera irriterad om hon inte slutar att var apå mig..
Hon lär sig KLART OCH TYDLIIGT inte av attman SÄGER det till henne så då får man dra till med mera drastiska åtgärder..

Just ja.. jag köppte en yoggi på ICA för att jag inte skulle vara helt tom i magen när jag kom hem men dom där uppe har bestämt sig för att jag e sur så spelar det ingen roll vad jag göra för allt jag gör är fel..
Dom kan gå och ta sig..
Hade jag råd skulle jag hoppa av skolan och flytta, utan att ge dom min adress..

Nej.. nu ska jag sluta klaga.. Jag har mycket mer jag skulle kunna klaga på som ex cheesecaken som jag gjorde men inte fick äta för att vi "skulle vänta på emil" ena dagen och andra va de "Men farmor och farfar ska äta här"
Nej.. Uch... nu ska jag hoppa in i duchen och sedan försökahitta på något som gör mig på bätte humör..
Shoppa kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar