13 mars, 2011

Hemma..

Nu e jag hemma :D
Först va jag hos Veronica och firade att hon fyllt 20 :)
Sedan han jag typ hem och hämta gymväskan och sedan iväg till gymmet..
Nu ärjag äntligen hemma..
Hade kunnat träna mera men orkar inte.
Ska träna mera på tisdag, då ska jag och fliizen träna lääänge och myycke..
Mitt mål med de passet är att inte ha ork att gå hem.. hehe
Jag har hittat en ny kärlek för vaniljhjärtan jag inte viste fanns.. hehe
Men är man hungrig efter träningen så ä de perfeckt..af förmig, vist förstörman träningen en aning genom det men de bryr jag mig nte så mycket om.. Jag gillar att äta saker efter träningen och snart e de middag.. jag ska äta mycket.. jag e jätte hungrig..

Oh, just ja.. Den 29e april ska jag på Bio med Fliizen och hennes kille Alex..och några till verkade det som.. Någon som kan gissa vilken folm vi ska se??
En ledtråd: Bilar + Vin Diesel (A)

1 kommentar:

  1. Haha du kommer ha full rulle den veckan då ;) Kays studentskiva på måndagen, bio på tisdagen, min studentskiva på onsdagen.. xD Sen säkert massa mer haha? ;) <3

    SvaraRadera