20 mars, 2011

Nu fungerar det igen!

Satan vad jag e grym :D
Har precis fixat så att datorn går att koppla över till teven igen!
Nu e jag glad..
Nu kan jag titta på filmer och lyssna på musik igen utan att störa mig :)

Jag e fet teknisk..
Hehe, nej men när jag vill något så brukar jag få som jag vill :P
Jag är rätt så duktig när jag e envis och inte ger mig.. men det kanske alla är?
Nej, nu ska jag lyssna på musik och städa lite.. sedan ska jag titta på film :D


Nu funderar jag på om jag ska strunta i att spara pengar och köpa ett hemmabiosystem iaf..
Känner att jag behöver ett nu när de fungerar som de ska igen.. Vill inte förstöra tevens högtalare med för hög musik...

Får se hur jag gör med den saken..
Nintendot som jag ska köpa kostar ju 2700.- och hemmabiosystemet kostar 3500.-(+moms)
Så får se hur jag gör...
Jag jobbar ju så jag har råd med högtalarna ganska snart om jag inte köper Smoothies varje dag ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar