30 januari, 2014

Blääh

Jag försöker, jag försöker verkligen att vara positiv till det mesta och om de inte va för att jag ser runt om mig hur det verkligen är. Jag mår inget vidare just nu och jag känner hur majoriteten av de saker jag gör förstör för mig själv.. I have no idea varför men så är det för tillfället.. Blääh på det hela.. Det känns inte rättvist mot B att jag mår såhär utan anledning..
    Jag tror att jag mår piss över att sitta hemma hela tiden och inte ha ett jobb.. Det spelar ingen roll ifall jag hittar på saker istället för å sitta hemma, jag vet inte.. det kanske är något annat. Kan vara att jag trodde att jag återfått en gammal vän men det visade sig att denna inte kunde vänta med att hitta saker att hitta på om mig och snacka skit med andra om mig. Jaja, på den punkten är jag glad att vi inte han lära känna varandra igen för jag trodde verkligen att vi kunde vara vänner.
    Nej, jag har lagt de bakom mig. Jag har lagt henne bakom mig som några andra de senaste året, tyvärr, är det några som har klivit över gränsen för vad jag tillåter människor att göra mot mig sedan jag slutade låta folk trampa all over me.
    Back till vad jag pratade om från början.. Jag ska tvinga mig själv till att träffa vänner och jag ska tvinga mig själv att må så bra jag kan, till skillnad från många andra jag vet så tänker jag inte låta det här mörka hålet svälja mig igen. Jag tänkte övertala mig själv att jag mår bra, det är fullt möjligt; Svårt men möjligt och när jag har klarat de så kan INGEN säga att det är omöjligt.

för att avsluta på ett positivt vis tänker jag säga
Cha Cha bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar