12 januari, 2014

Tjoho!

SNÖÖ! Både jag och hund är super glada nu, funderar på om jag ska fråga Madde om jag kan sno Freyja imorgon men vet inte om jag hinner :S hunden va ju så himla glad sist vi va i stallet och de va snö ute. Jag vet att det är många som ogillar snön men jag förstår inte hur man kan föredra regn och lera före vit, ljus snö som bara går att borsta av kläderna när man har varit ute.. + det är alltid skoj att man kan åka ut och sladda med bilen :) inte för att jag sladdar men B gör ju det ;)
    Vill hinna ta några fina bilder på Aros nu när det är snö ute, hann ju inte ta några bilder med systemkameran sist... Jaja, jag hinner! Vi har massor med år på oss att fota bilder i snö :) OM jag hinner till stallet imorgon så drar jag nog med mig någon annan av mina vänner med vovve, blir alltid roligast bilder när hundarna kan leka :)
    Kan även avslöja att jag har funderingar på en till hund då det märks tydligt att Aros inte vill vara ensamhund.. Det märks mest när han har varit och lekt med en annan hund, om det har varit en hund här eller om han har varit hemma hos någon annan hund och lekt.. Jaja, det får komma när jag har har råd och tid för en till hund :) Just nu så vill jag ge all min uppmärksamhet till mitt monster(som just nu ligger och fiser i sin säng)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar