18 januari, 2014

Me (L) Nikon

Ja, det har ju blivit en del bilder de senaste dagarna när jag har hjälpt till i mammas stall + haft med mig kamera och valp. Idag tar jag dock inga nya bilder då jag ska jobba första dagen på nya jobbet idag.. Spännande, är sjukt nervös och vet att jag kommer göra bort mig(som vanligt) men det är väl lite av min charm ;) eller något.. Jag lär mig nog det här fort så om några helger så kommer det inte vara annat än roligt!
    Kan avslöja för er som inte vet vad jag ska jobba med så e det bilar, haha jag som kan typ inget alls om bilar. Jaja, det går säkert bra ;)
    Tänkta bjuda på lite mera bilder nu på morgonen bara för att jag e så fantastiskt snäll! Denna gången är det bilder på Äcklet..




Nej, nu måste jag gå till le car.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar