18 januari, 2014

Tassa pic 1

Blev några bilder på Tassa med, har aldrig riktigt fotat henne seriöst men nu när jag hade kameran med mig och solen va framme kunde jag inte motstå tillfället att ta med henne och Aros ut på en promenad.. Hon är i slutet av sitt löp så hon e riktigt kåt(om man kan säga så om en hund) och visar upp sig för Aros, tur nog så fattar han inte vad man ska göra! HAHA inte för att han skulle få göra något för min del, jag är flockledare och jag bestämmer när och vem han får sätta på helt enkelt :)
    Hur som e de bra att ha med Aros ut för då kan man släppa tassa lös, hon är så upptagen med att visa upp sig för Aros att hon inte har en tanke på att springa bort + om hon hamnar för långt bort så vallar Aros tillbaka henne ;) De e jätte effektivt!




Me like att de två går så bra ihop! Dom har verkligen jätte roligt när dom leker :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar