15 januari, 2014

Valp

Tog med mig kameran till stallet idag och igår, blev dock inga bra bilder igår(kan vara för att kameran inte hade några batterier) men idag fick jag några som jag blev nöjd med..








 Jag har dock inte en hund som gillar att bli fotad, bilden här under visar hur lite han vill ligga stilla (än mindre sitta) när jag ska ta bilder på honom.. Tyvärr hade den blivit super snygg om den hade varit skarp men.. man kan inte få allt..
Plutte hunden e inte så liten längre, jag som vill säga att han e liten men de verkar bara vara jag som tycker de :P Han ser liten ut men får ta och fota honom bredvid tassa eller något så att folk kan se hur stor han har blivit.. Och jag MÅSTE lära honom att stå stilla när kameran e framme, annars är det typ omöjligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar